6 תשובות
שאלת בעקבות השאלה שלי על הסוכנות?
הוא פולט הרבה הרבה פחות כי הוא לא מתאמץ לקלוט מהחוטים בחוץ הבנתי
עדיף גם לכבות ווייפיי בלילות (המחמירים)
אנונימית
ווייפי נכסה אוטמטית במצב טיסה^
התכוונתי לווייפיי המכשיר
אנונימית
אני ישנה רק עם מצב טיסה
הוא מוציא אבל לא הרבה
בטח לא הרבה ביחס לבלי מצב טיסה
הוא כן, אבל הרבה פחות.