התחברות הרשמה

מגמה ביורפואה בתיכון זה מרשים לאוניברסיטה?

11 ביולי 2019, 22:35
מגמותתיכוןבגרותלימודים אקדמייםמדע    
תשובה אחת
ברור
ח
חרציתוש
באותו הנושא:
באיזו מגמה אתם בתיכון? אני בכיתת ביורפואה. מרחיב ביולוגיה, מדעי הבריאות ופרויקט גמר.
איזה מגמות לקחתם בתיכון ( 5 יחידות ) וכמה יחידות אתם עשיתם / עושים באנגלית ומתמטיקה?
מה יותר מעניין וכיף בתיכון, מגמת כימיה או מגמת ביולוגיה?
איזה מגמה הלכתם בתיכון? ובאיזה מסלול בחרתם?
מגמת נחשון (בתיכון) נחשבת מגמה טובה?
בתיכון אם אני לא בוחרת מגמות מדעיות אני לא אלמד מדעים בתיכון?
איזה מגמה לבחור בתיכון בשביל להיות חובשת קרבית בצבא?
באיזה מגמות אתם בתיכון? ואם אתם עדיין לא בתיכון, אילו מגמות הייתם לוקחים?
מגמות בתיכון בליך - בבליך מאיזה כיתה מתחילים המגמות?
מישהו יודע אם בתיכון אבני החושן בראשון לציון (מקיף י'), יש מגמת רפואה?
איזה מגמות יש בתיכון חדרה?