18 תשובות
כי מינוסים עושים גם אם לא מסכימים עם דעה, ולמה שיורידו למישהו נקודות אמינות על הדעה שלו?
כי אז אחסם בוודאות
כי זה לא תמיד קשור, וזה גם לא ממש הגיוני.
הרבה פעמים אנשים עושים מינוס כי הם לא מסכימים עם הדעות של האחרים ואיפ אפשר להוריד אמינות בגלל דעה
שואל השאלה:
למה לא?
ככה יהיה פחות תגובות שטותיות
למה לא?
ככה יהיה פחות תגובות שטותיות
אנונימי
זה סתם מטופש זה לא קשור, עושים מינוסים כשלא מסכימים עם התגובה/ דעה של מישהו.
איזה שטויות. אם למישהו יש דעה מנוגדת מרוב האנשים באתר זה הופך את התגובה שלו לשטותית או לא לגיטמית?
אנשים יחסמו במהרה בגלל אנשים טיפשים שלא מוכנים לקבל דעה של האחר. זה כן קורה, כשהרבה מדווחים בגלל שהם לא מסכימים עם הדעה - אבל אז הם ממש טיפשים
כי יש אנשים שעושים מינוסים סתם ככה כי הם רעים
ולאחרים לא מגיע להיענש על זה...
לדעתי צריך ההפך
מי שנותן מינוס לא מוצדק יורדת לו נקודת אמינות
ולאחרים לא מגיע להיענש על זה...
לדעתי צריך ההפך
מי שנותן מינוס לא מוצדק יורדת לו נקודת אמינות
אם כבר את מדברת שטויות
^ גם זה מטופש. מה זה "מינוס לא מוצדק"? אם אתה לא מסכים עם הדעה של מישהו, גם אם הוא סתם אומר "אני שונא אבטיח" זאת זכותך לעשות לו פלוס או מינוס ולא צריך הצדקה לזה
גם התגובה שלך מטופשת ^
למה בכלל שמישהו יביא מינוס לדיעה של מישהו ששונא אבטיח? למה הוא צריך לקבל מינוס בגלל העדפה של פרי? wtf
למה בכלל שמישהו יביא מינוס לדיעה של מישהו ששונא אבטיח? למה הוא צריך לקבל מינוס בגלל העדפה של פרי? wtf
זאת הייתה ד ו ג מ א
יש מלא מקרים כאלה באתר
ועל דברים יותר חשובים מאבטיח
ועל דברים יותר חשובים מאבטיח
אבל עדיין, זכותם לא להסכים עם הדעה של כותב התשובה, ואם הנושא כזה חשוב אז בטח שיהיו דעות מנוגדות
מינוס או פלוס זה מיותר כאילו אנחנו ילדים בגן
תכתבו את הדיעה שלכם עם נימוק כמו מבוגרים
תכתבו את הדיעה שלכם עם נימוק כמו מבוגרים
שואל השאלה:
בדיוק ^
בדיוק ^
אנונימי
מה לעשות שזה איך שהאתר בנוי. אתם לא חייבים להשתמש בכפתורים האלו אם אתם רוצים אבל לחלק זאת הדרך להביע את דעתם וזה בסדר גמור. יש כאלה שגם לא דחוף להם להתווכח על כל דבר וחושבים שמינוס מספיק