7 תשובות
אם את רק לובשת תיק של ארצות הברית אז זה נורמלי אבל אם תלבשי אותו עם חולצה או עם נעליים זה כבר יהיה מוזר
שואל השאלה:
תודה:)
זאת מרמלה גם אני מרמלה
תלכי עם מה שאת רוצה ואל תשאלי אף אחד..
עדיין יש כאלה שמסתובבים עם חולצות ודברים של ארצות הברית ואנגליה! וגם זה רק תיק בית ספר לי יש אותו תיק מכיתה ו'...
מזה משנה איזה תיק יש לך
זה לא שאת מסתובבת איתו 7\24
איפה קנית?