6 תשובות
כן חברה שלי הייתה ניצבת בכפולה והיא סיפרה לי שזה היה המון מיונים ואודישנים
היא אמרה שנותנים לך קטע משחק בודקים לך גובה ומשקל וכל מיני
היא אמרה שנותנים לך קטע משחק בודקים לך גובה ומשקל וכל מיני
עומדת
כן.
שואל השאלה:
מה זאת משקל וגובה אם אני שמנה או רזה זה לא טוב? זה טוב שאני באמצע?
מה זאת משקל וגובה אם אני שמנה או רזה זה לא טוב? זה טוב שאני באמצע?
כן
יגידו לך כבר מה לעשות שמה