15 תשובות
תלוי איפה אתה משרת
תודה
שואל השאלה:
בחיפה גובניק (לא לוחם)
אנונימי
תודה
D.Z
אז לא צריך להודות לך
בשביל מה גובניקים סוגרים?
שואל השאלה:
כי מי ישמור על הבסיס?
אנונימי
למה , חיילים לא עושים כלום בשבת אם אין מלחמה , אח שלי בשייטת 13 והם לא עושים כלום כמעט בשבת .
ואם איזה יכולות אתה מסוגל לשמור על הבסיס?
שואל השאלה:
האמת שאם באמת יקרה מקרה אין לי מושג איך לתפעל נשק חח
אנונימי
כן זה בדיחה שלחו חבר שלי עם הכשרה 02 להגנמ בג'נין צהל זה בדיחה לא מצחיקה
תודה על מה? יש עוד הרבה אחרים שסוגרים שבת. איפה אתה משרת בבהד?
הוא גובניק בחיפה ^
אני דווקא חושב שאתה צריך ליהנות מהשבת שלך בבית ובכיף שלך :)

אבל באמת תודה לך :)
אני תומך לחימה ברמאללה וישלי מושג איך לתפעל נשק אני גם בגדוד קשר תודו לי על הכל וכן אני סוגר שבת ממש עכשיו
בוא נעשה תחרות מי הכי קרבי...
באותו הנושא: