16 תשובות
זה הכל עניין של טעם.
האמת שיש צביעות כללית במוזיקה.
שואל השאלה:
איזו צביעות, snow angel?
איזו צביעות, snow angel?
אנונימית
צודקות במאה אחוז, אבל השירים בעברית יש הרגשה שהאוצר מילים קצת מצומצם יותר בוא נגיד
שואל השאלה:
אוצר מילים מצומצם?
גם באנגלית זה ככה.
אוצר מילים מצומצם?
גם באנגלית זה ככה.
אנונימית
אנגלית יותר מורחבת כי השתמשו בה הרבה שנים ויש יותר מושגים, בעברית עדיין מוסיפים מילים שלא כולם משתמשים בהם...
גם באנגלית זה חרא
שואל השאלה:
^ אבל עדיין, אנשים יגידו שסטטיק ובן אל זה חרא מוזיקה, ואריאנה גרנדה זה עילוי (סתם דוגמאות), אפילו כשהרמה היא בדיוק אותו דבר ורק השפה שונה.
^ אבל עדיין, אנשים יגידו שסטטיק ובן אל זה חרא מוזיקה, ואריאנה גרנדה זה עילוי (סתם דוגמאות), אפילו כשהרמה היא בדיוק אותו דבר ורק השפה שונה.
אנונימית
זה לא קורה רק במוזיקה ישראלית, זה כל אחד קורה לכל סוג מוזיקה אחרת.
לא חסרים משתמשים באתר שיורדים על סוג מוזיקה (פופ ישראלי/בינלאומי) ואז "בוכה" כשמישהו אומר שהוא לא מתחבר לסוג מוזיקה שהוא אוהב (רוק)
לא חסרים משתמשים באתר שיורדים על סוג מוזיקה (פופ ישראלי/בינלאומי) ואז "בוכה" כשמישהו אומר שהוא לא מתחבר לסוג מוזיקה שהוא אוהב (רוק)
שואל השאלה:
למה בכלל לרדת על סגנונות מוזיקה? חוץ מזה שזה נובע מתוך בורות והכללה, זה באמת מיותר. לא אוהבים- אל תקשיבו.
למה בכלל לרדת על סגנונות מוזיקה? חוץ מזה שזה נובע מתוך בורות והכללה, זה באמת מיותר. לא אוהבים- אל תקשיבו.
אנונימית
כל אחד והטעם שלו. אני לדוגמה ממש אוהבת את אייל גולן אבל גם אוהבת פופ באנגלית (:
i rest my case ^
לא את לא , לא אכפת לי שירדו על המוזיקה שאני שומע , לא אמרתי את זה בקטע מתנשא, בתור עובדה המטרה של פופ זה להיות פופולארית וזהו , לא בהכרח טובה , מושקעת , או מיוחדת באיזשהי צורה.
ואין לי בעיה עם זה , זה כמו ג'אנק פוד , זה לא אוכל טוב , בריא או מעניין , זה פשוט מנסה למכור כמה שיותר ולהיות פופולארי ומתאים לכולם .
ליוצרים שעובדים על האוכל הזה המטרה שלהם שיצא אוכל ממכר , מבלי לחשוב על התוכן של האוכל הזה , כמה שהוא בריא ובלי לנסות לעשות משהו חדש בהכרח, לדוגמא המבורגריות יש מלא ורובן לא מחדשות משהו , זה דיי אותו הדבר פשוט כל אחת מנסה להיות יותר ממכרת פיזית ופסיכולוגית.
ככה זה גם פופ , כמעט כל האנשים בזאנר הזה יש להם אנשים שכותבים להם את המילים , צוות שמפיק להם את האינסטרומנטל ואנשים שמעבדים את הקול שלהם שעות ככה שהם לא יותר מכלי ופנים יפות , הם משתמשים בטקסטורה של הקול שלהם וזהו וכל האנשים האלה עובדים ביחד במטרה לגרום לשיר להיות כמה שיותר ממכר ומתאים למה שפופולארי עכשיו מבחינה מוזיקלית מבלי להיות יותר מדיי חוצה גבולות.
התוצר עצמו לא מנסה להיות עמוק \ מיוחד בדרך כלל בפופ , חוץ מאנשים שלא באים מהעולם והזאנר הזה שבמקרה מקבלים פרסום , אבל הרוב זה פשוט פנים יפות שחברות תקליטים שפכו עליהם מיליונים בשביל להפוך ולפרסם אותם מהר מסתם אנשים יפים ל"מוזיקאים".
רוב ה"מוזיקאים" בפופ זה אנשים שממש על השיר הראשון היו מפורסמים או שהם היו מוזיקאים גרועים הרבה שנים ואז חברת תקליטים ראתה איך הם נראים והחליטו להפוך אותם למפורסמים .
ואין לי בעיה עם זה , זה כמו ג'אנק פוד , זה לא אוכל טוב , בריא או מעניין , זה פשוט מנסה למכור כמה שיותר ולהיות פופולארי ומתאים לכולם .
ליוצרים שעובדים על האוכל הזה המטרה שלהם שיצא אוכל ממכר , מבלי לחשוב על התוכן של האוכל הזה , כמה שהוא בריא ובלי לנסות לעשות משהו חדש בהכרח, לדוגמא המבורגריות יש מלא ורובן לא מחדשות משהו , זה דיי אותו הדבר פשוט כל אחת מנסה להיות יותר ממכרת פיזית ופסיכולוגית.
ככה זה גם פופ , כמעט כל האנשים בזאנר הזה יש להם אנשים שכותבים להם את המילים , צוות שמפיק להם את האינסטרומנטל ואנשים שמעבדים את הקול שלהם שעות ככה שהם לא יותר מכלי ופנים יפות , הם משתמשים בטקסטורה של הקול שלהם וזהו וכל האנשים האלה עובדים ביחד במטרה לגרום לשיר להיות כמה שיותר ממכר ומתאים למה שפופולארי עכשיו מבחינה מוזיקלית מבלי להיות יותר מדיי חוצה גבולות.
התוצר עצמו לא מנסה להיות עמוק \ מיוחד בדרך כלל בפופ , חוץ מאנשים שלא באים מהעולם והזאנר הזה שבמקרה מקבלים פרסום , אבל הרוב זה פשוט פנים יפות שחברות תקליטים שפכו עליהם מיליונים בשביל להפוך ולפרסם אותם מהר מסתם אנשים יפים ל"מוזיקאים".
רוב ה"מוזיקאים" בפופ זה אנשים שממש על השיר הראשון היו מפורסמים או שהם היו מוזיקאים גרועים הרבה שנים ואז חברת תקליטים ראתה איך הם נראים והחליטו להפוך אותם למפורסמים .
אמ;לק
פופ בכללי זה כמעט תמיד רדוד, גם בעברית וגם באנגלית, זאת מוזיקה שהמטרה שלה זה למכור כמה שיותר ושכמה שיותר אנשים יאהבו אותה , אז השירים הופכים להיות ממש לא מורכבים, עם מילים רדודות
שואל השאלה:
תקשיבו-אף.אחד לא אמר פה שמוזיקת פופ זה עילוי. למרות שאם תחפשו תמצאו שירים שהם לא פחות מרוק.
הצביעות היא שמתייחסים לפופ באנגלית כטוב לפעמים, אבל בעברית זה תמיד זבל.
תקשיבו-אף.אחד לא אמר פה שמוזיקת פופ זה עילוי. למרות שאם תחפשו תמצאו שירים שהם לא פחות מרוק.
הצביעות היא שמתייחסים לפופ באנגלית כטוב לפעמים, אבל בעברית זה תמיד זבל.
אנונימית
באותו הנושא: