14 תשובות
לדעתי זה הכללה , יש גם אנשים מאד רגישים ושרוצים לעזור.
בסופו של דבר,הדור הזה יאלץ להתבגר,להפסיק לקחת הכל בצחוק ולפעמים להבין שיש דברים נורא רציניים שקורים.
ErO
את צודקת שיש פה תשובות פוגעניות. אבל מצד שני ישנה היום איזו תרבות הפגעות ללא סיבה. היום, ובמיוחד פה, אנשים נפגעים מכל שטות. אם בן אדם לא מסכים איתך ועומד על דעתו אתה נפגע, אם מישהו מדבר אליך בציניות או תקיפות את נפגע. לא צריך לקחת ללב, בטח שלא בפורום הזה.
ואותם נערים שנפגעים יחנכו את הילדים שלהם לא לפגוע.
תכל'ס? האלו שמטיפים כל זמן על קבלת האחר הם בדרך כלל לא ממש מקבלים...
שואל השאלה:
אני לא עיוורת. בכל דור היו את האלה הטובים אבל יש ציפייה מהדור שלנו ומהדור שיבוא אחרינו, שנהיה בני אדם טובים ונכיל אחד את השני וזה נראה שהרבה מאוד מהדור לא בכיוון הזה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
לגנדרי לא הטפתי על קבלת האחר, איך זה קשור לשאלה?
ולא, לא תכלס. אל תמציאי דברים.
אנונימית
שואל השאלה:
ושטיפ יפה שלי אני לא נפגעתי מכלום.. אני מדברת נטו על האופי של חלק מהאנשים פה שזה נראה שהם ממש לא מתכוונים ללכת בדרך המכילה ובטח שלא לחנך ככה את הילדים שלהם
אנונימית
את כתבת שהתשובות פוגעניות, כלומר נפגעת. או שמישהו אחר נפגע, זה לא רלוונטי אם את או לא.

א. מאיפה לך לדעת איך הם יחנכו את הילדים שלהם? ב. מי את שתגידי להם איך לעשות את זה.

זה שנפגעת ממישהו לא אומר שהוא לא מכיל או לא רגיש. בדרך כלל זה פשוט אומר שאת נפגעת. זהו.
שואל השאלה:
ואי שטיפ אין לי מה להפגע פה.. לא אמרו עליי כלום תודה לאל, אני בקושי מגיבה כאן בכלל.
אני נטו רואה מהצד איך יורדים על הומואים, ערבים, אתיופים. בכללי אם יש שאלת סיטואציה אז הרבה תשובות יהיו אטומות ולא מכילות.

ואם מישהו בא ואומר דבר לא יפה על מישהו זה אומר שהוא לא רגיש ולא מכיל. אני לא אומרת להם איך לחנך את הילדים אני אומרת שזה פשוט נוראי לחנך בצורה לא סובלנית.
אנונימית
לא חח לא הבנת... התכוונתי שאני מסכים עם מה שאמרת, כי הם כאילו תמיד אומרים שנגיד אין להם בעייה עם אנשים שמנים וכדומה אבל שזה מגיע אליהם הם מתקפלים, גם אני קצת ככה לצערי
אנשים פה אומרים מלא דברים. לכל הנפגעים, ה"פוגעים" בפורום אנונימי, הם אומרים מלא שטויות בשביל צומי. אל תקחו ללב, זה מיותר להשקיע באנשים כאלו אנרגיות. אין שום סיבה להיפגע מאיזה שטות שאיזה ילד בן 14 כתב לך בסטיפס.

בסדר? יותר מובן? זה לא אומר אפילו לא קצת איך הם יחנכו את הילדים שלהם.
שואל השאלה:
ואי מי מדבר בכלל על מי שנפגע?? אני מדברת רק על הפוגעים עצמם שמזלזלעם באנשים אחרים. זאת לא דרך מוסרית ולא דרך ישרה. אני רק חשבתי על זה כי מצפים מהדור שלנו להיות טוב יותר.
אנונימית
אם הם פוגעים יש נפגעים. אם אף אחד לא היה נפגע מזה, משמע הם לא פגעו באף אחד, משמע התשובות שלהם לא היו פוגעניות. תחליטי.