7 תשובות
מחר לדעתי
שואל השאלה:
*מופנה לכל אלה שכתבו כן*

אבל נכנסה השבת לא ?
ואמא שלי אמרה לי לא להפריע לה ולכתוב לה במוצש..
אנונימית
נראלי גם כי נכנס כבר שבת... תכתבי לה במוצש
לא תכתבי לה מחר בערב
כן..