7 תשובות
יואו כלכך.
חחח גם אני אבל פחות מתגעגעת ללמוד ולעומס הזהה3>
שואל השאלה:
אני מרגישה חננה אוף
זה ממש לא קשור לחננה.. את אוהבת את האנרגיות וההוויה בבית הספר. אני לעומתך לא סובלת שום דבר בבית ספר שלי כי אני יותר מדי שנים שם אז הכל כבר נהיה לעוס וברור ואפילו גם די מתדרדר
כנל אוף למה אני כזאת חננה
כן אבל סיימתי הצילו