5 תשובות
אני לא הייתי באה ועם באלך 50 שקלל זה היא לא שווה יוותר מזה xd
שואל השאלה:
תודה...
תודה...
אנונימי
שואל השאלה:
היא התנצלה אחרי זה והביא לי מתנה וגם לאמא שלי.. (אין לי שמץ למה..) והיא לא כל כך הצליחה לעשות עלי חרם אבל כמה בנות באו אחרייה
היא התנצלה אחרי זה והביא לי מתנה וגם לאמא שלי.. (אין לי שמץ למה..) והיא לא כל כך הצליחה לעשות עלי חרם אבל כמה בנות באו אחרייה
אנונימי
50 ש"ח
אנונימי
למה את חברה של מישהי שעשתה עליך חרם?!
באותו הנושא: