22 תשובות
מלא
בהרבה יש ב י את העבודות ה 30 אחוז הרמה עולה צריך להיות יותר רצינים להגיש בזמן עבודות
היא יותר קלה
אנונימית
ככ הרבה.באמת.
הלימודים הופכים להיות יותר רציניים ובכללי לי בשנה הזאת יצא להתנסות בהכל כמעט
הלימודים הופכים להיות יותר רציניים ובכללי לי בשנה הזאת יצא להתנסות בהכל כמעט
שואל השאלה:
חברתית
חברתית
אנונימית
חברתית שונה מאוד, את מתחילה להתנדב בשנה הזאת תכירי גם משם הרבה אנשים חדשים וזה תיכון יצטרפו אנשים אני הכרתי את החבורה שלי בכיתה הזאת וזאת הייתה השנה הכי טובה שלי בתיכון והכי קלה בזכותם
חברתית אצל כל אחד זה שונה(?)
חברתית כמו שאמרתי יצא לי לשתות לעשן בפעם הראשונה , להכיר המון אנשים חדשים ולהתחיל לצאת למועדונים וכאלה
אנונימית
המון באמת,המבחנים,הגישה,המורים,העבןדות
וואו כל כך שונה
את החברים הכי טובים שלי הכרתי בכיתה י זה באמת משהו משמעותי מבחינה חברתית
מבחינה לימודית פשוט יש את המגמה ו 30% שצריך להגיש אבל באמת שזה לא כזה נראה עוברים את זה עובדה
את החברים הכי טובים שלי הכרתי בכיתה י זה באמת משהו משמעותי מבחינה חברתית
מבחינה לימודית פשוט יש את המגמה ו 30% שצריך להגיש אבל באמת שזה לא כזה נראה עוברים את זה עובדה
ממש שונה ומזעזעת מכל הבחינות
לפחות לי זה היה ככה
לפחות לי זה היה ככה
שונה לגמרי. פתאום נכנס לך כל העניין של הבגרויות, המגמות, עבודות 30% וכו'
ולשאלתך, מבחינה חברתית אני לא יודעת לענות לך כי לכל אחד זה שונה..
אצלי ספציפית הכיתות בשכבה הורכבו מחדש לפי מגמות ככה שהרכב התלמידים השתנה ואפשר לומר שהכרתי יותר אנשים
ולשאלתך, מבחינה חברתית אני לא יודעת לענות לך כי לכל אחד זה שונה..
אצלי ספציפית הכיתות בשכבה הורכבו מחדש לפי מגמות ככה שהרכב התלמידים השתנה ואפשר לומר שהכרתי יותר אנשים
אותו מיץ של זבל
המון. הלימודים מתחילים באמת בשנה זו
אצלי מאוד.
בכיתה ט עברתי לבית ספר חדש עם שתי החברות הכי טובות שלי, הכרתי עוד בנות והיינו "חברות" אבל בתחילת י/חופש הגדול כבר היה שונה מאוד, לא תיקשרנו בכלל...
בכיתה י הייתי בשבוע אחד של הלימודים, ואז התאשפזתי ב3 מקומות שונים, שבכל אחד הכרתי מלא אנשים. אני משערת שהתחברתי עם חלק, אבל אחרי כל זה הבנתי שהכי טוב ובטוח לי עם חברות שלי.
בכיתה ט לא ממש הכירו אותי, ולא אהבו אותי.
בכיתה י הרוב שמעו עלי, ועדיין לא אוהבים אותי(יאי!)
אבל מה שקרה אצלי זה שלמדתי מי חברות שלי באמת, ומי לא.
אני משערת שאצלי זה היה מוקצן, אבל עם כל הלחץ של הלימודים והשוני הלימודי, באמת מגלים מי באמת בשבילך.
זה גם מה שחברות שלי טוענות...
(אולי זה לא הכל קשור, אבל כבר כתבתי אז סליחה...)
בכיתה ט עברתי לבית ספר חדש עם שתי החברות הכי טובות שלי, הכרתי עוד בנות והיינו "חברות" אבל בתחילת י/חופש הגדול כבר היה שונה מאוד, לא תיקשרנו בכלל...
בכיתה י הייתי בשבוע אחד של הלימודים, ואז התאשפזתי ב3 מקומות שונים, שבכל אחד הכרתי מלא אנשים. אני משערת שהתחברתי עם חלק, אבל אחרי כל זה הבנתי שהכי טוב ובטוח לי עם חברות שלי.
בכיתה ט לא ממש הכירו אותי, ולא אהבו אותי.
בכיתה י הרוב שמעו עלי, ועדיין לא אוהבים אותי(יאי!)
אבל מה שקרה אצלי זה שלמדתי מי חברות שלי באמת, ומי לא.
אני משערת שאצלי זה היה מוקצן, אבל עם כל הלחץ של הלימודים והשוני הלימודי, באמת מגלים מי באמת בשבילך.
זה גם מה שחברות שלי טוענות...
(אולי זה לא הכל קשור, אבל כבר כתבתי אז סליחה...)
היא שונה מאוד בכיתה י מלמדים חומרים שונים ממה שלמדתי בכיתה ט תכיני את עצמך לפני כיתה י
לי אישית י הייתה שנה מאוד טובה חברתית, לעומת כיתה ט שסבלתי בה מכל רגע. אבל זה פחות הכיתה עצמה ויותר שינוי שאני עשיתי בעצמי וההתחלה החדשה הזאת של התיכון שנתנה לי הזדמנות להשתנות.
חוץ מלחץ והרבה עבודות ובגריות וטיפה חומר שונה אין ככ שינוי .אחלה של כיתה י
ההבדל הוא אות אחת
שואל השאלה:
תודה רבהה כולכם עזרתם (:
תודה רבהה כולכם עזרתם (:
אנונימית
זה קצת יותר לחץ כי מתחיל בחלק מהמקצועות כל העניין של ה30%
האמת שזה קטע
כי בכיתה ט הגעתי לבית ספר חדש והיה לי חרא חברתית מכל מיני סיבות העיקרית היא שתקעו אוצי בכיתה הכי מנותקת מהשכבה
ובכיתה י השתנתי ב 180 מעלות מבחינת ביטחון ואני פשוט פרחתי חברתית אפשר לומר. הרוב בגלל שהייתי בכיתה חדשה לגמרי וכולם התערבבו וגם המגמות וההקבצות גורמות לך להיפגש עם אנשים שלא בהכרח הכרת,
כמו המשחק "סלט פירות" שבו פשוט כל אחד עובר מקום כדי לגבש את הקבוצה
אז אותו עיקרון
כי בכיתה ט הגעתי לבית ספר חדש והיה לי חרא חברתית מכל מיני סיבות העיקרית היא שתקעו אוצי בכיתה הכי מנותקת מהשכבה
ובכיתה י השתנתי ב 180 מעלות מבחינת ביטחון ואני פשוט פרחתי חברתית אפשר לומר. הרוב בגלל שהייתי בכיתה חדשה לגמרי וכולם התערבבו וגם המגמות וההקבצות גורמות לך להיפגש עם אנשים שלא בהכרח הכרת,
כמו המשחק "סלט פירות" שבו פשוט כל אחד עובר מקום כדי לגבש את הקבוצה
אז אותו עיקרון
באותו הנושא: