11 תשובות
מחר,יותר פעילים ולא זה לא מוזר.
ErO
מחר
תעלי מחר ותכתבי משהו בסגנון "היה כיף אתמול" או משהו כזה.
עכשיו לדעתי
זה קצת מוזר אחרי
חד משמעית תעלי, ועכשיו.
תייגי אותם.
תעלי עכשיו
מוצש הרוב לא ישנים חח
למי אכפת מהשעה פשוט תעלי חחח
מי שירצה יראה לך את הסטורי מחר, זה מקפיץ להם בכל מקרה את האנשים הכי פעילים אצלם ספציפית באינסטגרם לראשונים בסטורי.
כשאני מעלה סטורי בשעות מוזרות יש לי בערך את אותו מספר אנשים. אם הם מתעניינים בך זה יקפיץ להם והם ייכנסו
מחר זה לא יהיהמוזר
מחר זה יהיה מוזר לדעתי עדיף
עכשיו גם מלא שאני מכירה העלו עכשיו