16 תשובות
אכן כן חח אני מכיר רוסים ששומעים
כן, אבל לא האשכנזים ממש אם אתם מבינים על מה אני מדברת..
שואל השאלה:
ששומעים שירים של חפלות?? אני לא מדבר על עדן חסון זה לא נחשב
שואל השאלה:
מזרחית אמיתית כמו הפרוייקט של רביבו ובסגנון של שיכור בלילות ונסחפת כמו ילדה
אה לא חח בזה אני מסכים איתך
שואל השאלה:
כי היום קוראים מזרחית לכל איזה שיר פופ שיוצא אבל זה לא נכון
רוב הסיכויים שיש
שואל השאלה:
אתה בעצמך אמרת על הסוגים של המזרחית ושהמזרחית היום יותר מודרנית ואני אמרתי בשאלה שאני לא מתכוון למזרחית המודרנית
שואל השאלה:
אני לא מאמין שיש,כי אי אפשר לאהוב את המוזיקה הזאת אם לא גדלת עליה וכנראה בילדות הם לא היו בחפלות כל חמישי
כמעט כל השכבה שלי
אחי אני באופן אישי מכיר כמה כאלו
אניי!! אני אשכנזיה שלמה ושומעת הכל
אנונימית
אני אשכנזי ואייל גולן הזמר האהוב עליי. אוהב את האלבומים הישנים(בלעדייך, חייל של אהבה..) שלו והחדשים(שיכור בלילות בין הטובים באלבום החדש). אני לא אוהב פופ קצבי של מסיבות(כמו "לרקוד כמו משוגע" מהאלבום החדש נגיד)
אנונימי
שואל השאלה, אני לא שומעת מוזיקה שגדלתי עליה. כמובן שזה יכול לקחת חלק גדול במוזיקה שאתה שומע אבל המוזיקה שאני שומעת והמוזיקה ששמעתי בילדותי שונים מקצה לקצה.
אנונימית