8 תשובות
הוא הצביע לו לא בגלל שהוא אוהב אותו אלא הוא לא רצה ששמחה או נעמה יקבלו את הקול שלו אז הוא הצביע לו
זה היה ברור שהוא ימביע נעמה
לפי דעתי היה שם בווילה משהו שהחליטו שכולם יצביעו ג'ובאני וגם ג'וזי אמר את זה לליהיא שהוא המושבע הראשון והוא כבר סידר הכל והחליט
לפי דעתי היה שם בווילה משהו שהחליטו שכולם יצביעו ג'ובאני וגם ג'וזי אמר את זה לליהיא שהוא המושבע הראשון והוא כבר סידר הכל והחליט
שואל השאלה:
וואו זה אשכרה צביעות ההצבעות שלהם. כולם יודעים שלנעמה הכי מגיע.
אני בטוח שאם המושבעים היו צופים בעונה מהטלוויזיה בבית והיו מצביעים בשידור חי בגמר (כמו בעונות הקודמות) אז כנראה הבחירה הייתה אחרת.
עריכה: פתאום במציאות כולם אוהבים את נעמה וליהיא, מסתובבים איתן, נוסעים ביחד לאירועים. אתם שמים לב לצביעות?
וואו זה אשכרה צביעות ההצבעות שלהם. כולם יודעים שלנעמה הכי מגיע.
אני בטוח שאם המושבעים היו צופים בעונה מהטלוויזיה בבית והיו מצביעים בשידור חי בגמר (כמו בעונות הקודמות) אז כנראה הבחירה הייתה אחרת.
עריכה: פתאום במציאות כולם אוהבים את נעמה וליהיא, מסתובבים איתן, נוסעים ביחד לאירועים. אתם שמים לב לצביעות?
אנונימי
זה ברור מציאות שבהצבעה "כאילו" שנתנו לקהל להצביע נעמה ניצחה בהפרש
שמחה 3 אחוז
גובאני 23 אחוז
ונעמה 74 אחוז
וגם ג'וזי אמר שהוא היה מצביע אחרת והוא לפי דעתי זה שארגן שכולם יצביעו לגובאני
שמחה 3 אחוז
גובאני 23 אחוז
ונעמה 74 אחוז
וגם ג'וזי אמר שהוא היה מצביע אחרת והוא לפי דעתי זה שארגן שכולם יצביעו לגובאני
בטח כל המושבעים דיברו ביניהם ושכנעו אותו לשים גובאני.... מאכזב
כי המשחק פשוט מכור זה לא נראה הגיוני אפילו , שקד הוא אדם שמעריך אסטרטגיות ואפילו הוא שיבח את נעמה על הפסלון , הוא לא ציפה לזה ואחרי דקה הצביע גובאני שכל העונה רק חיפש דרכים לרדת אליו
אנונימית
כן זה היה ממש מוזר
כנ"ל עם אסף שפתאום סלח כ"כ יפה לגובאני
ועם אירה שהייתי בטוחה שתצביע לשמחה
כנ"ל עם אסף שפתאום סלח כ"כ יפה לגובאני
ועם אירה שהייתי בטוחה שתצביע לשמחה
אנונימית
את האמת ממש חשבתי ששקד יצביע לנעמה!!!!
כל שאר המושבעים אני יכולה להבין למה הם הצביעו לגובאני. הם רצו לא להתלכלך ולעשות אסטרטגיה כל המשחק אז הם לא הצביעו לנעמה.
אבל שקד הוא כל הזמן עשה אסטרטגיות והוא רצה שיהיה מהלכים אז איך הוא לא הצביע לנעמה?? היא הייתה כמו האיידול שלו. הזוי
כל שאר המושבעים אני יכולה להבין למה הם הצביעו לגובאני. הם רצו לא להתלכלך ולעשות אסטרטגיה כל המשחק אז הם לא הצביעו לנעמה.
אבל שקד הוא כל הזמן עשה אסטרטגיות והוא רצה שיהיה מהלכים אז איך הוא לא הצביע לנעמה?? היא הייתה כמו האיידול שלו. הזוי
אנונימית