3 תשובות
כי את מסתכלת הרבה על המסך?
כי אולי אתה צמוד אל המסך
הטלפון עושה אור כחול שבאופן טבעי מעייף יותר את העיניים. בחלק מהטלפונים יש מצב שנקרא "מצב קריאה" שמפחית את הצבע הכחול. בנוסף יכול להיות שהשתמשת הרבה בטלפון והעיניים שלך לא זזו יותר מדי, אז הן כואבות עכשיו
באותו הנושא: