6 תשובות
יש עוגות שאפשר להביא לה שהיא הולכת לצהל
ראיתי כמה
פיג'מה לעונה שהיא מתגייסת נגיד עכשיו פיגמת קיץ, תחתונים נגיד חוטיני וחזיה .. זה הכי שימושי
שואל השאלה:
לדעתכן להביא ספל מלא בשוקולדים עם תמונה שלנו, פיג'מה ולהזמין עוגה זה בסדר?
או שזה די מוגזם ולוותר על אחד?
אנונימית
מלא מלא ממתקים (מניסיון)
אל תביאי לה דברים שימושיים כמו מגבות ומצעים (שזה מה שנתנו לי), או בגדים כי זה ממש ייבאס (שוב, מניסיון)
שואל השאלה:
אז לא להביא פיג'מה? למה יבאס?
אנונימית
כי זה יזכיר את הצבא
תביאי לה אולי בגד ליציאות או משהו חח