6 תשובות
כן, מה הבעיה
כן
אתה לא חייב להיות איתה כל הזמן
אתה לא חייב להיות איתה כל הזמן
היה לך ממש כיף בלעדיה?
כן.. כנראה שאתם לא מסתדרים.
כן.. כנראה שאתם לא מסתדרים.
חחח כנל
וזה בסדר
וזה בסדר
כן
כן
מידי פעם צריך קצת חופש מהאחים/הורים
מידי פעם צריך קצת חופש מהאחים/הורים
באותו הנושא: