7 תשובות
זה בסדר זה סביר (:
חח כן מה הבעיה? לא כזה רחוק.
כן, אבל זה די מוזר שילד בכיתה ט' יצא עם מישהי בכיתה ז'..
לדעתי.
כן לאהבה אין גיל!
חברה שלי יצאה עם משהו בט׳ כשהיינו בז׳.. פותחים קצת עיניים ובסוף היא ממש נפגעה ממנו שהוא זרק אותה אבל זה בסדר אם את יודעת שהוא באמת אוהב אותך.. לא סתם לפוזה.. (:
כן! זאת אהבה. לאהבה אין גיל. חוץ מזה כולה שנתיים
אנונימי