7 תשובות
אני לא אוהבת.
תלוי אם יש לי גבה ארוכה
תלוי למי אבל אני בכללי לא אוהבת...
קצת לסבי
לא
not!
לדעתי לבנות זה ערסי...
באותו הנושא: