4 תשובות
אין על מה מינוס באמת . עד שלא אמרתי למישהו שלא הייתי בעניין שלו "אני לא מעוניינת" הוא המשיך כי הייתה לו תקווה שאולי אם הוא ישפר את זה בו אז אני אקבל את זה בנים הם אוהבים ישירות והוא יכבד את זה יותר אם תגידי לו שזה מציק לך ושאת לא בעניין.
תעני לו כמה שיותר יבש ואל תזמי שיחות בעצמך
תסנני
תגידי לו את האמת והוא יעזוב אותך זה פוגע אבל זה הדרך