התחברות
הרשמה
כיבסתי אתמול את החזיה שלי והיא ידין קצת רטובה, זה יסריח אם אני אלבש אותה??
16 ביולי 2019, 08:40
חזיות
חזה
כביסה
לבוש
3 תשובות
לא ניראלי
P
PLESE FORGIVE ME
סביר להניח ..עדיף שתתייבש לגמרי
N
Nacht
לא, אבל זה לא בריא בשבילך לשים את זה ככה.
M
MrsOrin
באותו הנושא:
אני בת אחד עשרה, קניתי אתמול את החזיה הראשונה שלי, זה מוקדם?
אתמול קניתי את החזיה הראשונה שלי^_^ מידה A75:* מה הייתה מידת החזיה הראשונה שלכן?
החזייה היא חזיית פוש אפ או רגילה? 0:
אתמול הייתי בים ובטעות השפרצתי קצת על החזיה של הבגד ים ספריי שיזוף, ואחרי הכביסה הסימן ישאר? (עדיין לא כיבסתי את הבגד ים)
מתי קניתן את החזיה הראשונה שלכן ובאיזו מידה היא הייתה?
אני שמה פושאפ ויש לי חזייה כזאת אחת אז לא כיבסתי אותה במשך חודש כבר זה בסדר?
עד כמה זה נורא שאני אפילו לא זוכרת מתי כיבסתי את החזיה שלי?
אני בת 14 ומידת החזיה שלי היא 75D האם זה נורמלי לגילי?
יש לי תיק כזה של אדידס אבל שחור וכאילו אתמול כיבסתי אותו והוא יצא ממש מוזר הכתפיות שלו התקמטו.(פירוט)
כיבסתי שמיכה ועכשיו היא שחורה איך לנקות?
בנים מושך אוץכם אם רואים את החוטים של החזיה קצת והיא בצבע בוהק?