4 תשובות
בדרכ כלל אנשים שיש להם שגיאות הם ילדים, פשוט תסבירי להם שיש לך דיסלקציה
שואל השאלה:
זה ממש לא ספאם זות בחירה שלך לא לאמין
זה ממש לא ספאם זות בחירה שלך לא לאמין
אנונימית
לא להתייחס את מדהימה
פשוט לא להתייחס אליהם
באותו הנושא: