5 תשובות
10% מהתשלום
זה יחסי כזה לכמות יושבים בדרך כלל אצלנו כל אחד מוסיף איזה 5 שח וזה מצטבר
20% מכמה שהכל יצא
10% מהתשלום בנוסף לתשלום
תלוי בכמה קנית
באותו הנושא: