6 תשובות
1. עיניים תמיד משתנות, לא נשארים עם העיניים שנולדים איתן.
2. לדעתי כן.
2. לדעתי כן.
לדעתי זה מיוחד
וזה הגיוני
שיש עיניים בצבע שונה זה נקרא הטרוכימיה
שיש עיניים בצבע שונה זה נקרא הטרוכימיה
1. כן זה לגיטימי שצבע עיינים משתנה...
2. כן, זה מושלם לדעתי.
2. כן, זה מושלם לדעתי.
כן וכן
וואו לדעתי זה מהמם
קוראים לזה הטרוכרומיה מלאה
קוראים לזה הטרוכרומיה מלאה
באותו הנושא: