7 תשובות
מסכימה
זה פשוט מיצה תצמו לדעתי
ראיתי פרקים ראשונים בגלל מיכאל אבל לא עמדתי בזה
זה פשוט משעמם בטירוף
שואל השאלה:
שמח שאנחנו בהסכמה מלאה (;
אנונימי
פעם זה היה נחמד, היום זה כבר משעמם אותי.
צודק
נכון מדי