5 תשובות
אם זה יבש אז למה לא ואם לא אז פשוט אל תשבי איפשהו
כן למה לא
מקסימום האוטובוס קצת יתלכלך
אבל עדיף שלא תשבי
וכל הזמן הם מנקים את האוטובוסים אזז
מקסימום האוטובוס קצת יתלכלך
אבל עדיף שלא תשבי
וכל הזמן הם מנקים את האוטובוסים אזז
רק אם הכל התייבש.
אם הצבע יבש נראלי שכן
תקוותי לנהג נחמד מספיק!
באותו הנושא: