9 תשובות
אני לא שמה כי זה באמת לא נוח לי. רוב הבנות שאני מכירה שלובשות את זה אומרות שזה יותר נוח להן, או באמת כדי שלא יראו את הקו של התחתונים.
לא מציק ואפילו יותר נוח
זה מה שאבא שלי אומר
זה מה שאבא שלי אומר
אני לא שמה ואף פעם לא ניסיתי, אבל אומרים שזה נוח.
יש כאלה שזה נוח להן, וגם כדי למשוך לדעתי
למשוך את הבנים
זה הדבר הכי נוח ששמתי על עצמי אי פעם.
מי אמר לך שזה מציק?
מי אמר לך שזה מציק?
כי זה לא מציק
שאלת חוטיני מספר 302
אני לא שמה אבל זה כדי שלא יראו את הפס של התחתונים
באותו הנושא: