3 תשובות
חברה שלי עברה תיאוריה מבית הספר וזאת תיאוריה לכל דבר, אני יודעת שאיתה היא השתמשה והתחילה ללמוד שיעורי נהיגה אולי את לא רשומה כי עוד לא התחלת ללמוד נהיגה כי אני יודעת שהמורה שלי לנהיגה הכניס אותי למאגר של משרד הרישוי
שואל השאלה:
אני גם לומדת נהיגה גבר חודש וגם אותי המורה שלי הכניס אבל אני עדיין לא רשומה
אני גם לומדת נהיגה גבר חודש וגם אותי המורה שלי הכניס אבל אני עדיין לא רשומה
אנונימית
התכוונתי, שהדף שקיבלת זאת התיאוריה אז זה בסדר, אבל יכול להיות שאנחנו נרשמים כשאנחנו עוברים טסט, כי כשעברתי טסט הייתי רשומה אז לא יודעת בכל מקרה התיאוריה שאמרת היא בסדר
באותו הנושא: