5 תשובות
ראייתי כתוב 40
מבוגר 40 ילד 30
שואל השאלה:
יש, אני זוכרת שהלכתי פעם ^^
אנונימית
הכל שם זה לקנות מספר כניסות או מנוי שנתי
לא נראלי יש כניסות חד פעמיות לקאנטרי בכלל