4 תשובות
שואל השאלה:
תודה 3> 3>
תודה 3> 3>
אנונימית
וואוו זו סדרה מושלמתת 3>
אם את מפחדת תראי כבר מחר, הסדרה לא בורחת לשום מקום
אם את מפחדת תראי כבר מחר, הסדרה לא בורחת לשום מקום
מחר כי זה די מותח אז ככה תוכלי לעשות מחר בינג' להכל
עדיף מחר, את לא תצליחי לישון