8 תשובות
כן, אבל לדעתי זה מוצדק אם הוא פשוט סינן ללא הצדקה כמה ימים סתם ככה.
כן אבל מוצדק לגמרי
חח חתיכת אגו
שואל השאלה:
אבל הוא לא ענה לי, על הודעות הודעות
לא על "אוקיי" אז איך זה חתיכת אגו
אנונימית
זה עדיין חתיכת אגו כי את לא יודעת מה עבר עליו בזמן הזה
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה התפקיד שלי להבין את זה ועוד לבד? כן, יש לי אגו ובן אדם שלא עונה לי כל הזמן במשך *תקופה* אני לא אענה לו יותר
אם היה לי אגו בצורה מוגזמת לא הייתי יוזמת עד עכשיו בצורה הזאת כשהבן אדם יושב בצד ונהנה לו
אנונימית
בכלל לא, זה כבוד לעצמך.