4 תשובות
את יכולה לעבור איתה, זו יכולה להיות הזדמנות טובה בשביל שתיכן
אנונימית
עם כמה שזה קשה ואני מבין את לא יכולה להחליט לה על החיים היא עושה את הבחירות שלה ואת צריכה לשחרר...
זה ענייניה והיא בוחרת, אבל תגידי לה מה את מרגישה
תני לה ללכת אם זה יעשה לה טוב, אני יודעת שזה קשה אבל תמיד תוכלו להיפגש ולדבר בטלפון