9 תשובות
אם זה סתם ככה משום מקום ואתם לא מדברים בכלל אז כן זה מפדח
אם אתם מדברים הרבה אז לא
אם זה סתם ככה אז כן
אם זה סתם ככה אז כן
שואל השאלה:
אנחנו מדברים הרבה
אנחנו מדברים הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
והיינו בקטע שעבר לידידים טובים
והיינו בקטע שעבר לידידים טובים
אנונימית
אז תשלחי לו
כן אם אתם ידידים
אם אתם בקשר טוב אז זה לא נראלי מביך
אם אתם חברים טובים אז לא
כן.
באותו הנושא: