9 תשובות
אם זה סתם ככה משום מקום ואתם לא מדברים בכלל אז כן זה מפדח
אם אתם מדברים הרבה אז לא
אם זה סתם ככה אז כן
שואל השאלה:
אנחנו מדברים הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
והיינו בקטע שעבר לידידים טובים
אנונימית
אז תשלחי לו
כן אם אתם ידידים
אם אתם בקשר טוב אז זה לא נראלי מביך
אם אתם חברים טובים אז לא