9 תשובות
כל הארון שלי כזה . אני לובשת רק חולצות של אבא שלי...
אני
כאלו אני מידה סמול ואני לובשת אקסטרה לארג או לארג
ואם אני מוצאת אחת בחנות אז אני קונה אך ורק לארג
אני מדיום ןרוב החולצות שלי לארג או xl
שואל השאלה:
שמחה לדעת שלא רק אני ככה
אנונימית
וואי כלכך אני
אני
מתה על זה!!!