9 תשובות
חח שוב, זה עניין של טעם
כל אחד רואה סטייל מסוים או מגניב בצורה אחרת
אני פשוט מתאימה איך שבאלי אולי לוקחת "השראה" מתמונות אבל בקושי ,אני רואה חולצה או בגד יפה ואז מדמיינת בראש שלי עם מה זה יתאים וילך יפה.
לי לקח מלא זמן לקלוט צה אני אוהבת ומה יפה עליי... אני אישית לוקחת חולצות של אבא שלי שהוא לא משתמש בהן או שכן... והוםכת אותן לפגניבות... לפעצים גוזרת,תופרת וכו...
אם באלך לנסות פשוט תלכי לאיזה זארה,פול אנד בר וכאלה, תקחי מלא חולצות ואביזרים ופשוט תמדדי
שואל השאלה:
אז לא מגניב. פשוט בסטייל :)
אנונימית
סתם אני עושה לוקים בראש שלי
מקורט קוביין
אבל כל אחד מגדיר "מגניב" אחרת
אני לא מתלבשת מגניב, יותר אלגנטי וכהה כזה
אני לוקחת השראה מפינטקסט ומורוניקה לוטג' מריברדילל
מעמודים באינסטגרם שיש להם סטייל שאני אוהבת או שילובים של סטייל, לפעמים אני מתבייתת על גזרה מסויימת או דוגמא מסויימת או צבע מסויים שאני רוצה.
אלה דוגמאות לעמודים של הסטייל שאני בעיקר אוהבת אבל אני לא בטוחה שתתחברי כי הוא די ייחודי כזה:
outfitinspo.ig
oldaestheticcc