10 תשובות
לעשות 15 שאלות
להשאיר
שרק למי שיש אמינות נמוכה לא יהיה אפשר יותר מעשר
(לא שיש לי בעיה עם ספאמים, למערכת יש)
להוריד יש לי מלא שאלות לשאול
להוריד!
זכותי לשאול כמה שאלות שאני רוצה לא מבין מה הקטע למנוע ממני. גם ככה מי שעובר הרבה פעמים ומספים אז נחסם.. אז אני לא רואה סיבה מאחורי זה חוץ מזה שהנהלת סטיפס אוהבת לעצבן
להשאיר זה מספיק כל יום ניתן לשאול שאלה
להשאיר אותה
להשאיר לדעתי זה מונע ספאם
להשאיר אותה, אחרת כל האתר יהיה מלא בספאמים.
להוריד