4 תשובות
ואי כן
להיזכר ולהתבאס, או לצחוק..
חחח קרה לי כמה פעמים, כל הפעמים האלה זה עם אותה אחת.
לעיתים ממש רחוקות אבל כן
באותו הנושא: