5 תשובות
לא שווה להוריד משם דברים...
תלוי מה השימוש שלך במחשב וכמה המחשב יכול לשאת.

משחקים קונים מsteam, לא מהחנות אפליקציות של ווינדוס, זה לא טלפון.
2T
לא ממש משתמשים בזה להורדת משחקים לרוב זה סטים וכאלה
asfalt 8