5 תשובות
לא שווה להוריד משם דברים...
שואל השאלה:
למה?
למה?
תלוי מה השימוש שלך במחשב וכמה המחשב יכול לשאת.
משחקים קונים מsteam, לא מהחנות אפליקציות של ווינדוס, זה לא טלפון.
משחקים קונים מsteam, לא מהחנות אפליקציות של ווינדוס, זה לא טלפון.
לא ממש משתמשים בזה להורדת משחקים לרוב זה סטים וכאלה
asfalt 8