9 תשובות
חח
לא מביך שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
זה די מביך.
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני מסדרת אותן וזה כיף
אנונימית
פה הבנתי שזה ספאם.^
אנונימית
חח יש לי בובות מיקמק שאני משחק איתן ואני בן 16 חח
שואל השאלה:
...
סיימתי י"ב ואני עושה סדר ענקי בחדר
אנונימית
אין גיל בשביל לשחק הבובות....אני עדיין רואה דורה ואני בחטיבה.
אמ..
זה קצת מוזר וכן אני לא אשקר לך זה די מביך...
אבל אם את אוהבת את זה לכי על זה!