4 תשובות
האמת אני לא חושבת שזה נורמלי אבל ברור שיש מקרים אם יש לך אפשרות תדברי איתו על זה ואולי תמצאו פיתרון
בהצלחה
תדברי איתו , תסבירי לו שלא נעים לך ואם הוא לא יבין אותך או שיעלב או משהו כזה אז תתנצלי וזה - אין כל כך מה לעשות
זה בסדר גם אני לפעמים מרגישה ככה
אנונימית
מבין אותך ממש, היה לי מקרה דיי דומה, תדברי עם אבא שלך על זה, הוא יבין אותך, סמכי עליי, אם לא תעשי שום דבר זה ייפגע בך יותר, תעשי זאת בזהירות ועדינות, אל תשכחי שמדובר באבא שלך.