7 תשובות
על החיים שלכם
אל תתנהגי אליהם שונה ומיוחד
הם אנשים רגילים תהיי חברותית והכל יהיה בסדר
ותדברו על החיים
ועל נושאים משותפים
תדברי על תחביבים שלכם
אם אין לך נושאי שיחה משותפים זה בסדר את לא חייבת לאהוב כדורגל וסדרות מסוימות ודברים של בנים. אפשר גם סתם שיהיה לכם בדיחות משותפות תדברו על החיים בכללי כמו חברה לא צריך איזה משהו מיוחד לזה
אנונימית
כמו שהכרת את חברות שלך הם בני אדם כמו חברות שלך תלכי אליהם תהיי חברותית ואז תתחילי להכיר ככה
תנסי בהתחלה להאכיל אותם מרחוק ולאט לאט להתקרב עד שהם יסמכו עלייך ואז תוכלי ממש להתקרב אליהם ולתת להם לאכול ישר מהיד שלך..
שואל השאלה:
אמ.. מה??^
אנונימית