4 תשובות
כן
אני אישית אוהבת גם ארל גריי וקינמון
אני אישית אוהבת גם ארל גריי וקינמון
פירות יער כאלה וואי מושלםם
אני חושבת שכן
יש פסיפלורה ופירות יער שזה טעים עם קינמון וסוכרזית
וקסם הקינמון
יש פסיפלורה ופירות יער שזה טעים עם קינמון וסוכרזית
וקסם הקינמון
לא טעמתי, אבל נשמע לי שלא... כאילו אין קשר בין זה לזה, אבל לא יודע בתכלס
יש קמומיל שהוא טעים ממש
גם תה בבונג הוא אחלה לגמרי.
יש קמומיל שהוא טעים ממש
גם תה בבונג הוא אחלה לגמרי.
באותו הנושא: