5 תשובות
אסור לצלם מסך מנטפליקס אז זה לא מאפשר לך
לכולם זה ככה
זה ככה כדי למנוע ממך כביכול "לגנוב תוכן" משם. כי הסרטים וסדרות מוגנים בזכויות יוצרים.
לכולם יש את זה
לכולם זה ככה, זה כדי שלא תוכלי לצלם ולהעביר