5 תשובות
אין לי מושג כי אני לא שותה
שואל השאלה:
אז למה לכתוב, התלהבתי כבר מההתראה.
אז למה לכתוב, התלהבתי כבר מההתראה.
אנונימית
סורי
זה לפי גובה ומשקל וגם תלוי בנאדם..לא ממליץ להשתכר אפשר לשתות בגבול הטעם הטוב ולהנות מזה לפי ההרגשה האישעת שלך :)
שואל השאלה:
אני חייבת לנקות את הראש.. תמליץ לי על אלכוהול טוב לפחות
אני חייבת לנקות את הראש.. תמליץ לי על אלכוהול טוב לפחות
אנונימית
באותו הנושא: