13 תשובות
הפרשות
שואל השאלה:
אז עדיין אני לא מבינה את הסיבה אפשר גם לשים רק מכנס
אנונימית
אבל המכנס יתלכלך והאיזור הזה רגיש יותר גם
^
וגם אם לא שמים זה פשוט מבליט יותר מדי
ולפחות לי זה נותן הרגשה יותר בטוחה, כלומר נגיד שאני יושבת על איזה דשא או סתם אבן
גם תדמייני שהרוכסן שלך בג'ינס פתוח מבלי שאת שמה לב(כבר קרה לי חח) לא נעים
אנונימית
מה אם נגיד כשאנחנו במחזור? לא חשבת על זה? אי אפשר לשים פדים על מכנס צריך לשים פדים על תחתונים אחרת זה לא יחזיק וכל המכנס יהיה דם. בקשר לבנים אני לא יודעת למה הם צריכים לשים תחתונים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אז אפשר לשים תחתונים רק בזמן מחזור...
אנונימית
את רוצה שהגינס או שהמכנס כולו יהיה אדום רק כשתביני כבר שהתחיל לך המחזור? לדוגמא איך תחליפי בגדים? וגם לבנות זה די מבליט את ה*** ואת התחת. וגם לבנים זה מבליט את ה***
אנונימית
שואל השאלה:
אני לוקחת גלולות כדי להסדיר את המחזור שלי אז אני יודעת מתי אני אמורה לקבל אז פשוט ליפני אני אשים תחתונים
אנונימית
זה יכול לכאוב לך אם לא תשימי תחתונים..
לא רוצה לא צריך גם לא כל הבנות שבולכות עם חצאית שמות מכנסון
אם ככ יש לך בעיה אל תילבשי
שואל השאלה:
אין בעיה רק שואלת למה זה שימושי אני לא כאן במטרה ליצור ריב בין אנשים רק לשאול כי זה באמת מעניין אותי מה התפקיד של זה
אנונימית
בעיקרון? היגיינה
אנחנו לא יכולים ללבוש מכנסיים על איבר המין כי זה יכול לפצוע בקלות (איבר המין מאוד רגיש וג'ינס וכאלה שורט אותו)
ואם נגיד בנות לובשות חצאית או שמלה איבר המין חשוף לחיידקים באוויר
שמים תחתון בשביל לשמור על האיבר שלנו, מפגיעות וכן זה יותר שומר..
וגם בשביל ההיגיינה