אני מתגייסת עוד 4 ימים והחברה הכי טובה שלי התרחקה פשוט
לא ראיתי אותה יותר משבוע, ולא יהיה לי זמן אחרי זה, ולא נראה לי שזה מעניין אותה אפילו. תחילת השבוע שלחתי לה הודעה, אמרה שהיא עסוקה ממש כל השבוע. שלשום ראיתי חברה מעלה איתה סטורי, היא אפילו לא טרחה לקרוא לי, מה שהיא עושה בדרך כלל. חשבתי ששניה לפני שאני מתגייסת יהיה לה קצת יותר אכפת. מסתבר שלא מה לעשות? לנתק איתה קשר? להגיד לה על זה משהו?