7 תשובות
נוחות בעיקר פחות זיעה
כל עוד אתה מגלח נכון ובטוח לא יהיה לך שום מחלה, זה שאומרים שכל פעם שמגלחים השיער גודל מהר יותר זה מיתוס.
חסרונות:אולי ירגיש מוזר ועקיצות כאלה.
יתרונות:בחורות לא אוהבות שיער למטה, כנל גם בנים.
אתה גם לא תסריח למטה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה להוריד, איך להוריד?
מכונת תספורת? מספריים?
ובטוח זה מיתוס? אומרים שגם שפם וזקן גדל יותר מהר כל זה מיתוס בטוח?
איך מחלה יכולה להגרם? איך להוריד נכון
אנונימי
אתה יכל עם מכונה או סכין גילוח.
סכין זה יותר אפקטיבי.
אפשר גם לקצץ עם מכונה ואז לגלח עם סכין שזה בכלל פצצה.
תשטוף במים חמים קודם למשך 5 דקות ככה וזה יהיה יותר קל.
אם אתה צריך לדעת איך להתגלח יש המון מדריכים באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
סכין אני פחות אוהב ואחרי זה שזה יגע בפנים שלי זה קצת מגעיל ואני מפחד לעשות שריטה נראה לי עדיף מכונה
תודה
אנונימי
אם בכל מקרה תעדיף סכין (יותר נקודתי ונראלי בכללי יהיה לך יותר נוח - אבל בחירה שלך)
חד משמעית תקנה סכין גילוח נוסף. אל תשתמש באותו אחד גם לפנים וגם לשם.
(אני לא יודעת אם יש סכיני גילוח לגברים שמיועדים למקומות רגישים יותר אבל אם כן אז עדיף אותם)
שואל השאלה:
איזה מספר להשתמש במכונה?
אנונימי