7 תשובות
את מוצאת חן בענין כנראה
מי אמר שכל מי שרוצה מישהו בהכרח קרוב אליו?
שואל השאלה:
לא אבל אם אני בכלל לא קרובה אליו ולא מכירה אותו כמעט ובכלל למה הוא רצה לצאת איתי אני לא מבינה
אנונימית
אם זה לא היה ככה אז לאף בן אדם *מבוגר*
לא היה בת זוג חחח
אני והקראש שלי בקושי מכירים ומדברים, רק בעבודה או אם יוצא לנו בקיר טיפוס

והקראש הקודם שלי אני והוא בריב ואנחנו בכלל לא מדברים

so...
את לא צריכה להכיר מישהו כדי לרצות אותו מספיק שהוא מוצא חן בעינייך וזהו
אף פעם לא היה לך קראש?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
באותו הנושא: