10 תשובות
שתיהן לא קשות, עברו לי מהר
חטיבה זה לא רציני
חטיבה זה לא רציני
שתיהן לא כל כך קשות ואין מה להילחץ מהן. בשבילי ח' הייתה קשה יותר. היא הייתה די עמוסה יחסית לחטיבה. ט' באמת קייטנה.
אותו דבר לא חושבת שבכיתות האלה יש כלכך הבדל
שואל השאלה:
כן אבל בכיתה ט' צריך לבחור מגמות וצריך להשקיע יותר לקראת התיכון לא?
כן אבל בכיתה ט' צריך לבחור מגמות וצריך להשקיע יותר לקראת התיכון לא?
שתיהן לא קשות בט' פשוט תשקיעי במתמטיקה ואנגלית כדי שישבצו אותך גבוה בתיכון
ח' סתם חופרים על מיצבים, בסוף זה בולשיט
בכללי, הכל שטויות עד שמגיעים לבגרויות
ח' סתם חופרים על מיצבים, בסוף זה בולשיט
בכללי, הכל שטויות עד שמגיעים לבגרויות
וואי גמאני עולה לט' תני כיף
שואל השאלה:
אני ממש משקיעה בלימודים ובגלל זה אני גם די מפחדת כי בכיתה ח' ממש השקעתי והייתי ממש בלחץ כל השנה בגלל שהשקעתי יותר מידי ואני מפחדת שבגלל שבכיתה ט' צריך עוד יותר להשקיע אני בכלל אמות מרוב הלחץ והקושי..
אני ממש משקיעה בלימודים ובגלל זה אני גם די מפחדת כי בכיתה ח' ממש השקעתי והייתי ממש בלחץ כל השנה בגלל שהשקעתי יותר מידי ואני מפחדת שבגלל שבכיתה ט' צריך עוד יותר להשקיע אני בכלל אמות מרוב הלחץ והקושי..
תקשיבי שניה
גם אני ממש השקעתי בחטיבה
אבל באמת שכשתגיעי לתיכון, תראי עד כמה זה היה שטויות וגנון בחטיבה מבחינת הכל
החומר, המבחנים, היחס אני לא רוצה להלחיץ אותך או משהו כזה אבל אל תבואי בגישה כזאת שבכיתה ט' את תמותי מהלחץ ומהקושי כי אני בטוחה שאת לא ואם תמשיכי להשקיע הכל יהיה בסדר (: אני רק רוצה להכין אותך שאם את מפחדת מכיתה ט' אז חכי ליא
גם אני ממש השקעתי בחטיבה
אבל באמת שכשתגיעי לתיכון, תראי עד כמה זה היה שטויות וגנון בחטיבה מבחינת הכל
החומר, המבחנים, היחס אני לא רוצה להלחיץ אותך או משהו כזה אבל אל תבואי בגישה כזאת שבכיתה ט' את תמותי מהלחץ ומהקושי כי אני בטוחה שאת לא ואם תמשיכי להשקיע הכל יהיה בסדר (: אני רק רוצה להכין אותך שאם את מפחדת מכיתה ט' אז חכי ליא
כשאני הייתי בכיתה ט הייתה תקופה שהיה מבחן כל יומיים וזה היה קשה, כי כל היום הייתי צריכה לשבת ללמוד, אבל אלה לא היו מבחנים עם קצת חומר אז היה סבבה
ט יותר קל סתם עושים כזה עניין מכל המגמות אבל תכלס זה לא קשה בכלל (גם אם את לא סגורה על המגמה, תלכי למגמה שהסיכוי שתתרום לך בעתיד יהיה הגבוה ביותר ביחס לשאר גם אם היא יותר קשה וזהו)
באותו הנושא: